Inter je imao izuzetno interesantnu ideju, ali je uprkos najavi odustao od nje. Ipak, to nije sprečilo navijače da „neroazure“ razapnu na društvenim mrežama.

Povezane vesti

Podsećamo, pred jučerašnji duel sa Kaljarijem marketing tim Intera odlučio je da objavi dresove u okviru Interove takozvane „Noći društvenih mreža“, akcije tokom koje je na dresovima trebalo umesto prezimena da stoje nadimci igrača na društvenim mrežama.

No, pred početak meča (3:0 za Inter), od ove ideje se odustalo zbog pritiska javnosti, pa su igrači istrčali u normalnim dresovima.

Embed from Getty Images

Nedugo potom, usledila je prava navala izuzetno teških reči na račun ove ideje – od poziva da neko dobije otkaz, do optužbi da je ovako „ubijen fudbal“, a jedan navijač je otišao korak dalje, i fotomontažom poručio da bi Inter trebalo – obrisati: