Adidas nam je omogućio da zavirimo u budućnost fudbala uz prvi svetski digitalni fudbalski stadion opsega 360o, pod nazivom Future Arena (Arena budućnosti), u pariskom Sen Deniju.


Mladi fudbaleri iz Nemačke, Španije, Rusije, Belgije, Danske i Švedske pridružili su se juče Zinedinu Zidanu, Ćaviju Hernandezu i Peru Mertsakeruna otvaranju. Zidan, koji je tokom svoje bogate karijere igrao mečeve na izuzetno negostoljubivim fudbalskim stadionima, izveo je mlađe saigrače na teren kako bi ostvarili svoj san i doživeli osećaj igranja za reprezentaciju pred 50.000 navijača.


Mladi reprezentativci doživeli su krajnje nesvakidašnje iskustvo, jer je digitalna masa navijača uživo reagovala na svaki gol, svaki promašaj i svaku majstoricu u deliću digitalne fudbalske atmosfere.
Zidan, fudbalska legenda koja konstantno traži načine da svoje iskustvo podeli sa mlađim generacijama, imao je priliku da igra na nekim od najinspirativnijih stadiona.

-Dopala mi se ta ideja da se mladim fudbalerima pruži šansa da iskuse osećaj kakav sam i ja doživeo igrajući pred ogromnim brojem navijača tokom svoje duge karijere. Nemoguće je opisati osećaj kada igrate prvenstvo Evrope, taj pritisak pre meča, adrenalin u tunelu, buku mase koja te tera da ostaviš srce na terenu… Arena budućnosti pruža sve te doživljaje, baš kao na velikimfudbalskim događajima. Nadam se da će ova naredna generacija igrača uživati u toj atmosferi, jer ko zna gde će ih ovo iskustvo podstaći da nastave svoju igru!

590658705AP077_Future_Arena

Oni koji su prisustvovali događaju bili su među prvima koji su imali priliku da zaigraju sa loptom Bo Žu (Beau Jeu), zvaničnom loptom kompanije adidas sa kojom će se igrati utakmice grupne faze narednog prvenstva. Loptu je juče predstavio Zidan na svom Instagram profilu, nakon čega su je tokom večeri isprobali i predstavnici fudbalskih federacija na okršajima pred reakcijama 360odigitalne publike.
Sve oči bile su uprte na buduću generaciju koja je, za razliku od trenutnih nacionalnih heroja, istupila pred publiku predstavljajući novu gostujuću opremu za svaku od šest federacija pred nastupajuće UEFA Evropsko prvenstvo 2016. godine.

Iza dezena svakog kompleta opreme krije se zasebna priča.
Nemačka oprema inspirisana je elementima uličnog fudbala kako u seoskim, tako i u gradskim sredinama širom te zemlje, što je i težište ove fudbalske nacije koja je osvojila Svetski kup. Gostujući dresovi imaju dva lica i krojeni su po meri svih igrača, od „prvotimaca“(popularnih “Die Mannschaft”) do uličnih fudbalera.

Španska oprema pažnju fokusira na eksploziju osećanja prikazanih kroz toplotnu mapu koju je izazvaopobednički gol Fernanda Toresa sa Evropskog prvenstva iz 2012. godine.
Nova gostujuća oprema reprezentacije Rusije inspirisana je njenim iskonskim simbolom, ruskim orlom, a sam dizajn odslikava kulturu mladih te zemlje koja stremi ka modernim trendovima.
Švedska oprema na teren donosi sirovi ulični stil urbane generacije, dok danski dresovi slave eleganciju i lepršavost kulture mladih ljudi u Danskoj.

I na kraju dres Belgije inspirisan je dresom biciklističke reprezentacije, kao znak poštovanja prema sportu u kome su Belgijanci toliko uspešni.